RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, informujmy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Biegłych Rewidentów RECTUS Sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp., ul. Kazimierza Wielkiego 61.
- W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych mogą się Państwo kontaktować pod adresem email: kancelaria [at] rectus.gorzow.com.pl lub pisemnie, pod adresem korespondencyjnym wskazanym w pkt. 1.
- Państwa dane osobowe przetwarzane są tylko i wyłącznie w określonych celach do których należą:
– udzielenie odpowiedzi na zadane przez Państwa zapytanie,
– czynności poprzedzające zawarcie umowy,
– czynności wynikające z realizacji umów,
– czynności dotyczące rozliczeń zawartych umów, ewentualnych roszczeń czy archiwizacji. - Przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora jest niezbędne, zgodne z art. 6 rozp. RODO, oraz związane z wypełnianiem obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
- Kategorie danych przetwarzanych w związku z realizacja umowy to podstawowe dane identyfikacyjne związane z prowadzoną przez nas współpracą zawodową: imię i nazwisko, rodzaj pełnionej funkcji, telefon kontaktowy, adres i miejsce pracy, płeć, adres e-mail oraz wszelkie inne dane osobowe udostępniane przy realizacji umowy.
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
- Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat licząc od momentu zakończenia roku, w którym zakończona została realizacja usługi wykonywanej przez Administratora.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa do: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawa te przysługują Państwu w przypadkach i w zakresie przewidzianym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Ponadto, podmiotom danych, w zakresie przetwarzania ich danych osobowych odbywającego się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO przysługuje również prawo do wyrażenia sprzeciwu, wobec przetwarzania podejmowanego przez administratora w tym zakresie - zgodnie z art. 21 RODO.
Wyżej wymienione prawa mogą być realizowane przy zastosowaniu danych kontaktowych Administratora określonych w pkt. 2 powyżej. Żądania kierowane drogą elektroniczną winny być kierowane z wykorzystaniem podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. - Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże jest niezbędne do udzielenia Państwu informacji, zawarcia bądź realizacji umowy.
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem.